XIII. ročník FASHION STARS NIGHT přivedl na molo v Pražské křižovatce 4 inspirativní módní návrháře

Ve středu 31. 1. 2018 se konal již XIII. ročník módního společenského večera Fashion Stars Night. Projekt, který se originálním českým módním designérům a značkám věnuje již od roku 2003, představil za dobu své existence již více než 50 kolekcí resp. návrhářů. Za konceptem akce i jeho produkční realizací stojí agentura Stars Events, která ročně organizuje více než 150 akcí nejrůznějšího typu a zaměření.   

Po prostorách galerie Mánes, Centra současného moderního umění DOX, klasicistního Masarykova nádraží či Vinohradského pavilonu, se Fashion Stars Night již podruhé vrátila do ikonické Pražské křižovatky. Svou tvorbu zde představila čtveřice módních návrhářek: Anna Mimieux, Jana Kuzmová tvořící pod svou značkou KUZMI, Petra Šafárová se značkou P. Š Objects a Mirka Talavašková. 

Projekt s původním názvem Shooting Fashion Stars se po první dekádě své existence transformoval. Od podpory mladých nadějných návrhářů a designérů, pro které byl často první příležitostí k profesionální prezentaci vlastní tvorby, směrem k funkčnímu obchodnímu modelu české módy pod názvem Fashion Stars Night. Zde vidí autorka projektu Janina Šlemínová, CEO Stars Events, stále velký prostor. „Český módní svět netrpí nedostatkem talentů, naopak. Jen málo z nich má však stále reálnou šanci dostat se k finálnímu zákazníkovi. A to je pro mne jedním z důvodů, proč mne stále baví i prostřednictvím projektu Fashion Stars Night podporovat lokální tvorbu a ukázat její jedinečnost lidem, kteří se k ní běžně nedostanou a přitom disponují značnou kupní silou. Naším záměrem je především profesionálně a s nápadem odprezentovat tvorbu našich designérů s potenciálem tvořit pro reálného zákazníka. Nedílnou součástí tohoto projektu jsou i stabilní partneři, kteří měli v rámci akce již tradičně příležitost se prezentovat.“

Modelky na molo zkrášlily stylistky Hair Studia 5th Avenue Redken za pomoci produktů francouzské značky Babyliss. Hosté, kteří přijali pozvání na akci, byli přivítáni skleničkou Veuve Clicquot. K celkově příjemnému zážitku z akce přispěla také aktivní prezentace značek DeLonghi, Aqua Angels a Ecco. Hlavním partnerem celého večera se již potřetí stala Fashion Arena Prague Outlet. Ta je neodmyslitelně spjata s prémiovými tuzemskými i zahraničními módními značkami a ředitelka centra paní Lenka Čapková ke spolupráci na tomto projektu dodává: „Fashion Arena Prague Outlet je již třetím rokem nejen partnerem Fashion Stars Night, ale především členem nejrychleji se rozvíjejícího řetězce outletů v Evropě VIA Outlets. Toto období se v našem centru nese v duchu intenzivního rozvoje nabídky prémiové módy určené pro náročného zákazníka, stejně dlouho se nabídce pro tuto cílovou skupinu věnuje i projekt STARS EVENTS. Naše spojení tak vnímáme jako společnou podporu kvalitě tohoto odvětví na tuzemském trhu.“

Elegantní hostesky, respektive průvodkyně společenským večerem sponzorsky zabezpečila agentura Ehosteska. Informace o akci s širokou veřejností sdílela agentura Phoenix Communication za laskavé podpory mediálního partnera akce – módního titulu Harper’s Bazaar, vydavatelského domu Bauer Media.